Probs with Xthethic NetServer 8.02 LUA5

News:

29 December 2022 - PtokaX 0.5.3.0 (20th anniversary edition) released...
11 April 2017 - PtokaX 0.5.2.2 released...
8 April 2015 Anti child and anti pedo pr0n scripts are not allowed anymore on this board!
28 September 2015 - PtokaX 0.5.2.1 for Windows 10 IoT released...
3 September 2015 - PtokaX 0.5.2.1 released...
16 August 2015 - PtokaX 0.5.2.0 released...
1 August 2015 - Crowdfunding for ADC protocol support in PtokaX ended. Clearly nobody want ADC support...
30 June 2015 - PtokaX 0.5.1.0 released...
30 April 2015 Crowdfunding for ADC protocol support in PtokaX
26 April 2015 New support hub!
20 February 2015 - PtokaX 0.5.0.3 released...
13 April 2014 - PtokaX 0.5.0.2 released...
23 March 2014 - PtokaX testing version 0.5.0.1 build 454 is available.
04 March 2014 - PtokaX.org sites were temporary down because of DDOS attacks and issues with hosting service provider.

Main Menu

Probs with Xthethic NetServer 8.02 LUA5

Started by Zimbrul, 08 April, 2005, 09:11:30

Previous topic - Next topic

Zimbrul

I have a few problems with Xthethic NetServer 8.02 LUA5.

I installed it on a ptokax hub software v 0.3.3.0 build 16.09 and here are the problems:

1. Hangman Bot starts randomly

2. The tic-tac-toe Bot does not connect to the hub and I cannot play tic-tac-toe with anyone

3. The introduction that says where I got the xthethic server cannot be removed...

4. When I change the questionfiles for the trivia and the numbers game , the questions are still the default ones , not the ones i edited...

Thank you for Your Time , i hope someone can help me , thx.

??????Hawk??????

Hi m8

QuoteOriginally posted by Zimbrul
I have a few problems with Xthethic NetServer 8.02 LUA5.

I installed it on a ptokax hub software v 0.3.3.0 build 16.09 and here are the problems:

1. Hangman Bot starts randomly

2. The tic-tac-toe Bot does not connect to the hub and I cannot play tic-tac-toe with anyone

3. The introduction that says where I got the xthethic server cannot be removed...

4. When I change the questionfiles for the trivia and the numbers game , the questions are still the default ones , not the ones i edited...

Thank you for Your Time , i hope someone can help me , thx.

#1.  Goto the Updates Tab on the GUI. first do a script updated ( Latest update is V8.20 ).  after you have clicked ok to the Updated confirmation click the BIG blue button at the bottom.
Labled ' After a Script update Click here To edit the Extra-Settings File '
Hangman settings will be found in there...

#2. Use the Right click command to Invite a user to play Tic-Tac-Toe.

#3 If your using the Release GUI my Web addy wont be displayed on Entry.

#4.  Copy your own  .txt  question file in to th  Xsthetic/UserQuestionFiles  Folder and restart scripts
use the Right click commands to set new question file.

Hope this Helps...

??????Hawk??????

Zimbrul

Than k you  i hope it works , also great job with the xthethic  
;)

One more thing , i do not have a internet connection on the server , can I get a xthethic 8.20 install somewere?

Zimbrul

Unfortunately , new problems at trivia appeared...

1. Some Questions do not accept the answer (on trivia obviously) , even if it's the right one , this happens with my custom question files , i haven't tested with the default question files , also if the custom question file is not in the right layout , can you tell me where can I find  text file that has questions in romanian? :D

2. I appear on place 3 with ~800 points , and on first and second place there are ppl with ~200 and ~100 points , how can this be?

Thx , and good luck..

??????Hawk??????

Unfortunately , new problems at trivia appeared...

1. Some Questions do not accept the answer (on trivia obviously) , even if it's the right one , this happens with my custom question files , i haven't tested with the default question files , also if the custom question file is not in the right layout , can you tell me where can I find  text file that has questions in romanian? :D

2. I appear on place 3 with ~800 points , and on first and second place there are ppl with ~200 and ~100 points , how can this be?

Thx , and good luck..

Hi m8

1:-   make sure you havne added any spaces on the end of the question*answer   ..

the Layout of Question files should always be

Question*answer
question2*answer2

2:-   this is an old friend of mine error that ive not managed to figure out yet.   restart your scripts and they will re order in the correct ranking..

Cheers  

??????Hawk??????

Zimbrul

The q files are in the specified layout , but the problem persists...

Also i realised tehre is a 0 number rank , that is not shown in the scores table... how do I repair the problem?

Either by displaying rank 0 , or by disabling it...

Thanks once more...

??????Hawk??????

hmmmmm

looks like you have got a corrupt score file  ...  

Try clearing the scores ( Using the right click menu )

and  see  how it goes  ...  

pls  let me  know  :-)

Zimbrul

Actually , the score files were kinda cleared , about 2 days ago , as I replaced the 8.02 XNS with 8.20 XNS  , so.... it doesn't work....

??????Hawk??????

Quotethe score files were kinda cleared

What do you mean by  " Kinda " ...

Use the right click Clear scores Option  or type !cleartrivscores  in main chat  ...  

this will clear the Score file anjd Insert a DUMMY entry  Which should Be rank 0  But Ignored by the script  ..  

if you have Manually edited/Cleared the score file you will be missing this IMPORTANT entry and get the errors your reporting here..

Cheers  

??????Hawk??????

jadehenry04

Hawk i do have one question which another user has mentioned here. when playing either trivia or anagrams sum times it doesnt except the correct answer when even using your defualt files!! :)

??????Hawk??????

Hi there  :))

QuoteOriginally posted by jadehenry04
Hawk i do have one question which another user has mentioned here. when playing either trivia or anagrams sum times it doesnt except the correct answer when even using your defualt files!! :)

Th question file supplied isnt  perfect  ..  when you experience that same problem try open the  trivia question file and searching for it  ..  you will probably find  there is a space on the answer..

Cheers

??????Hawk??????

jadehenry04

cheers hawk i'll check that xxx

BeeR

sorry to say this Hawk, but there is no way i can get XN to work in win2k3 :[
it must be 2k3 that dont like your bot so, i must use another bot or use another OS
not an easy choice , win2k3 seems to work perfect on my server
and your bot is also a very good all-in-1 script
so what choice i do - it feels that i loose
A cold BeeR is stunning !!

Zimbrul

I checked and re-checked the q-files and there is no space , i believe if there were spaces , there would be a # hiding the spaces , if any , but there isn't any , so.... what's the problem then?

I keep getting in the 0-th rank and I don't show up in the trivia scores , !cleartriviascores , or whatever was the command , doesn't work , at least it is no confimation message of any kind and the scores remain...

??????Hawk??????

I checked and re-checked the q-files and there is no space , i believe if there were spaces , there would be a # hiding the spaces , if any , but there isn't any , so.... what's the problem then?

I keep getting in the 0-th rank and I don't show up in the trivia scores , !cleartriviascores , or whatever was the command , doesn't work , at least it is no confimation message of any kind and the scores remain...

hi m8  

you wont see the space if there is one

e.g

Question*Answer

Question*Answer
Although these look the same, The second one above is incorrect .. ( hightlight it to see the added space).

You should get a Confirmation message when you clears any of the scores..

[11:03]  ??????Hawk?????? has Cleared the Xsthetic Quiz Scores :-(

Also Check that you have entered your exact Nick in to one of the Boxes on the GUI ..Hub Owner , Net admin  or net founder.  If not you wont be able to use the clear scores command.

If you still have Problems then Please PM me your hub addy and ill come and sort it for you   :))  :))

Zimbrul

QuoteOriginally posted by ??????Hawk??????

hi m8  

you wont see the space if there is one

e.g

Question*Answer

Question*Answer
Although these look the same, The second one above is incorrect .. ( hightlight it to see the added space).

You should get a Confirmation message when you clears any of the scores..

[11:03]  ??????Hawk?????? has Cleared the Xsthetic Quiz Scores :-(

Also Check that you have entered your exact Nick in to one of the Boxes on the GUI ..Hub Owner , Net admin  or net founder.  If not you wont be able to use the clear scores command.

If you still have Problems then Please PM me your hub addy and ill come and sort it for you   :))  :))

1. I checked the q-fles with the highlight trick in the first place , i am not that stupid , i know spaces cannot be seen , just highlighted , and I am certain there are no spaces..

Also ,  is there a tag to start and end the qfiles?

JokeTable = {
"Sticks and stones",
"99 bottles on the wall",
}

Cuz if it is , then i don't have it in my q-file...

I can e-mail you the q file if you want....

QuoteAlso Check that you have entered your exact Nick in to one of the Boxes on the GUI ..Hub Owner , Net admin or net founder. If not you wont be able to use the clear scores command.

You mean i must have my nickname there?
I never know that! 8o

Zimbrul

Sorry to break this up , but I have 2 more problems , i taken the liberty of making my own jokes.cfg , by editing the def one , and keeping the tags , however , this shows up when I start the script:

" Syntax Xsthetic/jokes/jokes.cfg:138: `}' expected (to close `{' at line 1) near `a'"

Also , when I type !joke , this is what shows UP in Ptokax GUI

"Syntax xsthetic/!_Xsthetic-NetServer-8-20_!.lua_5.0.lua:1376: bad argument #2 to `random' (interval is empty)"

Please help , I am one step away from madness , here is the partial joke.cfg code... i hope you can realise what is the problem....

JokeTable = {

"CULMEA INGHESUIELII : Sa se poata face dragoste intr-o camera de bicicleta!",
"CULMEA AGLOMERATIEI1: Sa stea soferul pe scara !",
"CULMEA MIZERIEI     : Sa faca puricii paduchi !",
"CULMEA OBRAZNICIEI  : Sa impingi o baba pe scari si s-o intrebi de ce se grabeste!",
"CULMEA ALGEBREI     : Sa te culci cu doua necunoscute si sa nu rezolvi nici una!",
"CULMEA NESIMTIRII   : Sa-ti faci nevoile an fata usii cuiva si apoi sa suni la usa si sa ceri hirtie!",
"CULMEA RABDARII(1)  : Sa numeri firele de par din cap cu manusi de box!",
"CULMEA RABDARII(2)  : Sa stai cu un ou in gura pe soba sa astepti sa fiarba!",
"CULMEA SARUTULUI(1) : Sa-i scapi limba pe gitul partenerei(lui)!",
"CULMEA SARUTULUI(2) : Sa saruti o gura de canal !",
"CULMEA SARACIEI     : Sa-ti duci prezervativul la vulcanizat!",
"CULMEA BOGATIEI     : Sa ai bani de sa-mi poti da si mie!",
"CULMEA PLICTISELII  : Sa te apuci de tuns oua!",
"CULMEA SNOBISMULUI  : Sa luam SIDA azi ca maine vor avea toti!",
"CULMEA VITEZEI(1)   : Sa te poti f... in fund alergand in jurul unui copac !",
"CULMEA VITEZEI(2)   : Sa scuipi de la etajul 10,sa alergi pe scari si sa-ti prinzi scuipatul in gura!",
"CULMEA PATERNITATII : Sa-ti recunosti copilul de la o ''posta''!",
"CULMEA DESHIDRATARII: Sa ejaculezi pulbere!",
"CULMEA PROSTITUTIEI : Sa sugi p... cu paiul !",
"CULMEA IMPOTENTEI   : Sa impingi limba cu degetele!",
"CULMEA CONSOLARII   : Nu se mai scoala dar	ce frumos atarna!",
"CULMEA ATLETISMULUI : Sa alergi singur si sa ajungi al doilea!",
"CULMEA RASULUI      : Sa gadili becul si sa rada cei de la centrala electrica!",
"CULMEA ECONOMIEI    : Sa pui placheu la sapun sa nu se roada!",
"CULMEA GEOGRAFIEI   : Sa deschizi Portile de Fier cu Cheile Bicazului!",
"CULMEA FUMATORULUI  : Sa te indragostesti lulea !",
"CULMEA PRESIUNII(1) : Sa strangi o bancnota de 10000 Lei de sa-i iasa limba lui Nicolae Iorga !",
"CULMEA PRESIUNII(2) : Sa sufli in fund la un berbec pana i se indreapta coarnele !",
"CULMEA FOTBALULUI   : Sa fie gol iar la reluare si fie ratare !",
"CULMEA GEOGRAFIEI   : Sa intri in Pestera Muierii cu Varful Omu!",
"CULMEA CURAJULUI    : Sa te barberesti cu lama de la buldozer!",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa zgomote de masini de formula 1 cand cineva intra sau iese .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Sufla-ti nasul si intreaba-i pe ceilalti daca vor sa vada .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa o mutra de om in chinuri , da-ti cu palma peste frunte si zi :??Taceti , taceti , toti din gura !?? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Vinde produse Oriflame .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Rade-te.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Deschide-ti geanta , baga capul inauntru si zi :??Ai destul aer acolo inauntru ??? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Da la fiecare om care intra in lift cate un ecuson cu nume ,Poarta-l pe al tau invers .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Stai la colt cu fata la perete fara sa spui nimic si fara sa te dai jos .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Saluta-i cald pe toti care intra si zi-le sa-ti spuna Amiralul .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa yoga .", 
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fixeazaa un alt pasager si dupa vreo zece etaje zi-i , ??Azi am ciorapi noi ??.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Dupa ce liftul s-a umplut , zi ??La naiba , imi vine sa vomit !?? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Citeste cu voce tare pasaje religioase .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Latra din cand in cand .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa pariuri cu ceilalti pasageri ca poti sa-ti bagi monede in nas .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Arata celorlalti pasageri o rana si intreaba ??Dvs. vi se pare infectata ???.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Tine in mana o lada frigorifica pe care scrie ??Organe umane ?? !",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fixeaza un alt pasager , dupa care zi ??Esti unul dintre ei !??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Ragaie si dupa aia zi ??mmm...delicios??!",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Lasa o cutie intre usi .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Intreaba fiecare pasager care urca daca poti sa apesi butonul in locul lor .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Poarta o papusa pe mana prin care sa comunici cu ceilalti pasageri .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Canta la muzicuta .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa ??Ding?? la fiecare etaj .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Sprijina-te de butoane.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Spune ??Oare asta ce face ??? si apasa pe butoanele rosii.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Asculta peretii liftului cu un stetoscop.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Deseneaza un patrat pe jos si anunta-i pe celalalti ca acesta este ??spatiul tau personal ??.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Ia cu tine un scaun .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa baloane de saliva .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Scoate-ti guma din gura si incepe sa-o lungesti .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Anunta cu o voce demonica :??Trebuie sa gasesc o gazda noua ??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa sunete de explozie de fiecare data cand cineva apasa un buton .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Holbeaza-ti degetul mic si zi :??Cred ca se mareste !??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Blocheaza usa si nu lasa pe nimeni sa intre sau sa iasa .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Danseaza pe muzica din lift .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Intreaba pe toata lumea daca au remediul pentru vampirism .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Inventeaza o limba noua si pune intrebari la lume , Fii insistent .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Uita-te la tavan si zi ??Se pare ca va fi luna plina azi ?? .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand saruti pagina de Internet a prietenei tale.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai nevoie de 15 minute pentru a ajunge la celalalt capat al listei de bookmark-uri.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai o pagina de Internet blocata pe retina.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te duci la un motor de cautare si te gandesti ce sa cauti.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Refuzi sa mergi in vacanta intr-un loc fara curent si telefoane.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te duci in final in excursie , dar dupa ce iti iei un celular si un laptop.",
"Stii ca esti dependent de Internet - noaptea visezi in HTML.",
"Stii ca esti dependent de Internet - In Word , dupa fiecare punct , pui 'com'.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand iti inchizi modemul , ai sentimentul ca ti-ai ucis un prieten.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand te duci la baie , zici ca faci download.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Inima incepe sa-ti bata din ce in ce mai tare cand vezi un www la televizor, desi nu esti cardiac.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iesi din camera , iti dai seama ca parintii tai s-au mutat si habar n-ai cand s-a intamplat asta .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Deschizi interfonul cand iesi din camera ca sa auzi cand vine un e-mail.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Nevasta-ta pune o peruca blonda pe monitor ca sa-ti aminteasca cum arata.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Toti prietenii tai au cate un @ in nume.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Daca incerci linkurile cuiva si observi ca toate sunt colorate in mov.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cainele tau are propria pagina de Internet.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai terminat toate link-urile de la Lycos si pe jumatate pe cele de la Yahoo.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Nu-ti suni mama pentru ca nu are un modem.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti dai seama ca nu e nici un zgomot in casa si nu stii unde sunt copiii.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Esti de parere ca nimic nu e mai sexy decat un tip in chiloti iluminat de un monitor SVGA de 17??.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti verifici e-mailul , spune ??Nici un mesaj nou?? , asa ca-l mai verifici odata .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand cineva te intreaba cati ani , ii raspunzi ca ai 3.x .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Factura de la Romtelecom iti vine acasa intr-o cutie de frigidere .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Chiar daca ai murit acum o luna , ai facut aranjamente incat sa ramaii op pe canalul tau de IRC .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti faci tema in HTML si ii dai profului URL-ul.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Copii tai se numesc Eudora , Mozilla si Outlook .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Sotul tau iti spune ca a avut barba de 2 luni . ",
"Stii ca esti dependent de Internet - Incepi sa cauti coduri HTML prin statii de autobuze.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te trezesti la 3 dimineata ca sa te duci la baie si cand te intorci iti verifici e-mailul.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ii spui taximetristului sa te duca la [URL]http://strada.victoriei/blocul.rosu[/URL]",
"Stii ca esti dependent de Internet - Le spui copiilor ca n-au voie pe calculator fiindca ??tata are treaba?? , cand esti somer .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Prietenii tai nu-ti mai trimit e-mailuri, ci intra doar pe canalul tau de IRC.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cumperi un scaun gen ??Star Trek?? cu tastatura si mouse incorporate .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Sotia ta are o noua regula :??Calculatorul nu are voie sa vina in pat??.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cunosti asa de bine Internetul , incat nu mai ai nevoie de motoare de cautare .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ultima fata pe care ai agatat-o era doar un jpeg.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Intrebi un instalator cam cat te-ar costa sa-ti monteze un WC in locul scaunului de la calculator .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Uiti in ce an esti .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Intorci capul intr-o parte ca sa zambesti.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ceri doctorului sa-ti implanteze un giga de memorie in cap.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Lasi difuzorul modemului deschis fiindca iti aduce aminte de sunetul oceanului .. melodia perfecta ptr. a naviga pe Internet.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti deschizi calculatorul si iti inchizi nevasta .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Atunci cand masina ta cade intr-o prapastie , prima ta reactie e sa apesi pe butonul ??back?? .",
"Top 70 worst pick up lines - 'Do you want to see something swell?'",
"Top 70 worst pick up lines - 'Baby, you're a sex crime waiting to happen.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'You know what would look good on you? Me.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'My name's _____. That's so you know what to scream.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'Gee, I didn't know angels flew so low.'",

[I][..][/I] 

}

Sorry for the long message , and sorry bcuz it's in Romanian , that is what I am aiming for , a romanian joke file...

I hope you can once more help me...

??????Hawk??????

try this..

-- Start here --

JokeTable = {
"CULMEA INGHESUIELII : Sa se poata face dragoste intr-o camera de bicicleta!",
"CULMEA AGLOMERATIEI1: Sa stea soferul pe scara !",
"CULMEA MIZERIEI     : Sa faca puricii paduchi !",
"CULMEA OBRAZNICIEI  : Sa impingi o baba pe scari si s-o intrebi de ce se grabeste!",
"CULMEA ALGEBREI     : Sa te culci cu doua necunoscute si sa nu rezolvi nici una!",
"CULMEA NESIMTIRII   : Sa-ti faci nevoile an fata usii cuiva si apoi sa suni la usa si sa ceri hirtie!",
"CULMEA RABDARII(1)  : Sa numeri firele de par din cap cu manusi de box!",
"CULMEA RABDARII(2)  : Sa stai cu un ou in gura pe soba sa astepti sa fiarba!",
"CULMEA SARUTULUI(1) : Sa-i scapi limba pe gitul partenerei(lui)!",
"CULMEA SARUTULUI(2) : Sa saruti o gura de canal !",
"CULMEA SARACIEI     : Sa-ti duci prezervativul la vulcanizat!",
"CULMEA BOGATIEI     : Sa ai bani de sa-mi poti da si mie!",
"CULMEA PLICTISELII  : Sa te apuci de tuns oua!",
"CULMEA SNOBISMULUI  : Sa luam SIDA azi ca maine vor avea toti!",
"CULMEA VITEZEI(1)   : Sa te poti f... in fund alergand in jurul unui copac !",
"CULMEA VITEZEI(2)   : Sa scuipi de la etajul 10,sa alergi pe scari si sa-ti prinzi scuipatul in gura!",
"CULMEA PATERNITATII : Sa-ti recunosti copilul de la o ''posta''!",
"CULMEA DESHIDRATARII: Sa ejaculezi pulbere!",
"CULMEA PROSTITUTIEI : Sa sugi p... cu paiul !",
"CULMEA IMPOTENTEI   : Sa impingi limba cu degetele!",
"CULMEA CONSOLARII   : Nu se mai scoala dar	ce frumos atarna!",
"CULMEA ATLETISMULUI : Sa alergi singur si sa ajungi al doilea!",
"CULMEA RASULUI      : Sa gadili becul si sa rada cei de la centrala electrica!",
"CULMEA ECONOMIEI    : Sa pui placheu la sapun sa nu se roada!",
"CULMEA GEOGRAFIEI   : Sa deschizi Portile de Fier cu Cheile Bicazului!",
"CULMEA FUMATORULUI  : Sa te indragostesti lulea !",
"CULMEA PRESIUNII(1) : Sa strangi o bancnota de 10000 Lei de sa-i iasa limba lui Nicolae Iorga !",
"CULMEA PRESIUNII(2) : Sa sufli in fund la un berbec pana i se indreapta coarnele !",
"CULMEA FOTBALULUI   : Sa fie gol iar la reluare si fie ratare !",
"CULMEA GEOGRAFIEI   : Sa intri in Pestera Muierii cu Varful Omu!",
"CULMEA CURAJULUI    : Sa te barberesti cu lama de la buldozer!",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa zgomote de masini de formula 1 cand cineva intra sau iese .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Sufla-ti nasul si intreaba-i pe ceilalti daca vor sa vada .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa o mutra de om in chinuri , da-ti cu palma peste frunte si zi :??Taceti , taceti , toti din gura !?? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Vinde produse Oriflame .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Rade-te.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Deschide-ti geanta , baga capul inauntru si zi :??Ai destul aer acolo inauntru ??? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Da la fiecare om care intra in lift cate un ecuson cu nume ,Poarta-l pe al tau invers .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Stai la colt cu fata la perete fara sa spui nimic si fara sa te dai jos .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Saluta-i cald pe toti care intra si zi-le sa-ti spuna Amiralul .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa yoga .", 
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fixeazaa un alt pasager si dupa vreo zece etaje zi-i , ??Azi am ciorapi noi ??.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Dupa ce liftul s-a umplut , zi ??La naiba , imi vine sa vomit !?? .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Citeste cu voce tare pasaje religioase .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Latra din cand in cand .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa pariuri cu ceilalti pasageri ca poti sa-ti bagi monede in nas .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Arata celorlalti pasageri o rana si intreaba ??Dvs. vi se pare infectata ???.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Tine in mana o lada frigorifica pe care scrie ??Organe umane ?? !",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fixeaza un alt pasager , dupa care zi ??Esti unul dintre ei !??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Ragaie si dupa aia zi ??mmm...delicios??!",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Lasa o cutie intre usi .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Intreaba fiecare pasager care urca daca poti sa apesi butonul in locul lor .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Poarta o papusa pe mana prin care sa comunici cu ceilalti pasageri .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Canta la muzicuta .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa ??Ding?? la fiecare etaj .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Sprijina-te de butoane.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Spune ??Oare asta ce face ??? si apasa pe butoanele rosii.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Asculta peretii liftului cu un stetoscop.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Deseneaza un patrat pe jos si anunta-i pe celalalti ca acesta este ??spatiul tau personal ??.",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Ia cu tine un scaun .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa baloane de saliva .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Scoate-ti guma din gura si incepe sa-o lungesti .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Anunta cu o voce demonica :??Trebuie sa gasesc o gazda noua ??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Fa sunete de explozie de fiecare data cand cineva apasa un buton .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Holbeaza-ti degetul mic si zi :??Cred ca se mareste !??",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Blocheaza usa si nu lasa pe nimeni sa intre sau sa iasa .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Danseaza pe muzica din lift .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Intreaba pe toata lumea daca au remediul pentru vampirism .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Inventeaza o limba noua si pune intrebari la lume , Fii insistent .",
"Chestii misto care se pot face intr-un lift :  Uita-te la tavan si zi ??Se pare ca va fi luna plina azi ?? .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand saruti pagina de Internet a prietenei tale.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai nevoie de 15 minute pentru a ajunge la celalalt capat al listei de bookmark-uri.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai o pagina de Internet blocata pe retina.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te duci la un motor de cautare si te gandesti ce sa cauti.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Refuzi sa mergi in vacanta intr-un loc fara curent si telefoane.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te duci in final in excursie , dar dupa ce iti iei un celular si un laptop.",
"Stii ca esti dependent de Internet - noaptea visezi in HTML.",
"Stii ca esti dependent de Internet - In Word , dupa fiecare punct , pui 'com'.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand iti inchizi modemul , ai sentimentul ca ti-ai ucis un prieten.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand te duci la baie , zici ca faci download.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Inima incepe sa-ti bata din ce in ce mai tare cand vezi un www la televizor, desi nu esti cardiac.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iesi din camera , iti dai seama ca parintii tai s-au mutat si habar n-ai cand s-a intamplat asta .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Deschizi interfonul cand iesi din camera ca sa auzi cand vine un e-mail.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Nevasta-ta pune o peruca blonda pe monitor ca sa-ti aminteasca cum arata.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Toti prietenii tai au cate un @ in nume.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Daca incerci linkurile cuiva si observi ca toate sunt colorate in mov.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cainele tau are propria pagina de Internet.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ai terminat toate link-urile de la Lycos si pe jumatate pe cele de la Yahoo.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Nu-ti suni mama pentru ca nu are un modem.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti dai seama ca nu e nici un zgomot in casa si nu stii unde sunt copiii.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Esti de parere ca nimic nu e mai sexy decat un tip in chiloti iluminat de un monitor SVGA de 17??.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti verifici e-mailul , spune ??Nici un mesaj nou?? , asa ca-l mai verifici odata .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cand cineva te intreaba cati ani , ii raspunzi ca ai 3.x .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Factura de la Romtelecom iti vine acasa intr-o cutie de frigidere .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Chiar daca ai murit acum o luna , ai facut aranjamente incat sa ramaii op pe canalul tau de IRC .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti faci tema in HTML si ii dai profului URL-ul.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Copii tai se numesc Eudora , Mozilla si Outlook .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Sotul tau iti spune ca a avut barba de 2 luni . ",
"Stii ca esti dependent de Internet - Incepi sa cauti coduri HTML prin statii de autobuze.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Te trezesti la 3 dimineata ca sa te duci la baie si cand te intorci iti verifici e-mailul.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ii spui taximetristului sa te duca la [URL]http://strada.victoriei/blocul.rosu[/URL]",
"Stii ca esti dependent de Internet - Le spui copiilor ca n-au voie pe calculator fiindca ??tata are treaba?? , cand esti somer .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Prietenii tai nu-ti mai trimit e-mailuri, ci intra doar pe canalul tau de IRC.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cumperi un scaun gen ??Star Trek?? cu tastatura si mouse incorporate .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Sotia ta are o noua regula :??Calculatorul nu are voie sa vina in pat??.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Cunosti asa de bine Internetul , incat nu mai ai nevoie de motoare de cautare .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ultima fata pe care ai agatat-o era doar un jpeg.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Intrebi un instalator cam cat te-ar costa sa-ti monteze un WC in locul scaunului de la calculator .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Uiti in ce an esti .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Intorci capul intr-o parte ca sa zambesti.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Ceri doctorului sa-ti implanteze un giga de memorie in cap.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Lasi difuzorul modemului deschis fiindca iti aduce aminte de sunetul oceanului .. melodia perfecta ptr. a naviga pe Internet.",
"Stii ca esti dependent de Internet - Iti deschizi calculatorul si iti inchizi nevasta .",
"Stii ca esti dependent de Internet - Atunci cand masina ta cade intr-o prapastie , prima ta reactie e sa apesi pe butonul ??back?? .",
"Top 70 worst pick up lines - 'Do you want to see something swell?'",
"Top 70 worst pick up lines - 'Baby, you're a sex crime waiting to happen.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'You know what would look good on you? Me.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'My name's _____. That's so you know what to scream.'",
"Top 70 worst pick up lines - 'Gee, I didn't know angels flew so low.'",
}

-- Finish Here--

Zimbrul

From Ptokax GUI:

Syntax xsthetic/!_Xsthetic-NetServer-8-20_!.lua_5.0.lua:1376: bad argument #2 to `random' (interval is empty)

Maybe XNS is not made for custom joke files?

Zimbrul

After stopping and starting the hub again , the jokes now work.... f****d up.....

Also the !topic command does not work anymore , and the topic changer is turned off...

What could it be? I Am also using robocop 10.01c....

SMF spam blocked by CleanTalk